2012. november 14., szerda




Egy 60-as éveinek elején járó házaspár, 35-ik házzassági évfordulóját ünnepelte, egycsendes, meghitt kis étteremben...Egyszer csak egy gyönyörű tündér jelent meg az asztaluk mellett és azt mondta:- Mivel ennyire különleges házaspár vagytok és hűek voltatok egymáshoz ezalatt a hosszúidő alatt kívánhattok tőlem egyet-egyet én teljesítem kívánságotokat!- Ó! Én szeretném körbeutazni a Földet az én nagyszerű férjemmel!" - kérte a feleség.A tündér meglengette a
varázspálcáját és - abrakdabra - két elsőosztályú jegy termett az asztalon a Luxus utazási iroda világkörüli útjára.Most a férjen volt a sor. Gondolkodott egy percet és így szólt:- Nos, ez az egész nagyon romantikus, de egy ilyen alkalom csak egyszer adatik meg azéletben, szóval ne haragudj kedvesem, de az én kívánságom egy nálam 30 évvel fiatalabbfeleség!A tündér és a feleség nagyon csalódott volt, de hát a kívánság az kívánság...Így hát a tündér körözött egyet a varázspálcájával és - abrakadabra - a férj 92 éves lett! Mi a mese tanulsága? A férfiak hálátlan idióták, DE a tündérek nők...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése