2012. január 22., vasárnap






Gyermekkorom
tarka lepkék, - ó, édes pillangók,
könnyed libbenéstek oly mélyen megkapott,
színes világotok szépséggé változott,

ide- oda szálltok... virágról-virágra,
illatos rózsáról mezei bogáncsra,

hűtelenül mégis tovább libbentek,
s keresitek a többi színes kincseket,

ó gyermekkoromban,
naphosszat bámultam,
mily szépeknek tűntek nékem akkoriban,
nem csak a pillangók, az édes lepkék,

de maga a gyönyörű tengerkék ég,
a felhők rajzai, elnéztem őket,
s álmodtam általuk boldog helyeket,

beutaztam vélük ismeretlen - távoli vidéket,
soha nem látott tengernagy vizeket,

láttam én bennük, néha rémeket,
de a pillanat feledtette a másik képeket,

jöttek az újabb szépséges fellegek,
a madarak, akik mindig énekeltek,

s hiszed, ha nem gyönyörű koncertet rendeztek,
ha hallani szeretnéd, nyisd ki a lelkedet,

mert ők elkísérték egész éltemet,
cserben nem hagytak, most is itt zenélnek,
Pavarotti helyett angyali éneket

 Madarász Erzsébet Terézia
(A mai nyári reggel csodás emléképekkel!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése