2012. január 14., szombat




Virrasztok ma éjjel,
bűnhődöm a csönddel, 


barátom a szél
süvít el mellettem,

ajtómat bezárom,
vánkosom megvetem, 


szemeim tükrében
önmagam keresem,

ki vagyok én,
mivé leszek, 


ha mindenem
szép lassan elveszett,

ember vagyok,
bátor vagy gyáva,
fájó pofonokkal
arcom teleírva,

hová tűntek
könnyed szép álmaim, 


hová süllyedtek
hiú reményeim?

s most mégis miért,
hogy magamra gondolok? 


mert nem tudom már
nem, én... hogy ki vagyok,

szememből hová,
ó hová tűntek a csillagok?

fáj most a csend,
valami megfagyott, 


lelkemben örvénylő
kráterként hagyott nyomot.

Virrasztok ma éjjel,
bűnhődöm a csönddel, 


barátom a szél
süvít el mellettem,

ajtómat bezárom,
vánkosom megvetem, 


szemeim tükrében
önmagam keresem.
Madarász Erzsébet Terézia






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése